четвер, 16 липня 2015 р.

Вчитися влітку: а чи потрібно?!!))))))

Настали літні канікули, і у нас з'явився час на рефлексію педагогічної практики. Кожен день приносить щось нове: змінюється зміст освіти, технології та їх інструменти. Особливо динамічно змінюється сфера ІКТ в освіті. У суєті шкільних буднів ми відкладали освоєння нового на "потім". Здається, це ПОТІМ вже настало)) 
Вчитися влітку - трудність неймовірна! Але, коли ж педагогу вчитися, як не влітку! 
Цього літа я пропустила дві важливі події: Перша літня школа «Хмарні сервіси в освіті», та Перша національна (не)конференція для шкільних педагогів EdCamp Ukrainе у м. ХарковіЗрозуміло, що я дуже засмутилась, що не відвідала ці події. Тому вирішила, що потрібно все ж таки щось зробити для того, щоб літо не пройшло даремно. 
Ось вже майже місяць я прохожу тренінги у Віртуальному літньому таборі для педагогів Разом - до успіху! Літо - 2015. Час пролетав непомітно! Багато інформації, вражень від спілкування з колегами, знання нові теж є. Думаю, пройде не один день, перш ніж все це осмислиться і виллється в міцні знання та вміння. Спасибі організаторам за розроблені тренінги!
Навчання ще не завершилось, але вже є певні здобутки, якими можу "похвастаться"
1. Електроний зошит. Виконаний за допомгою Google документів і в якому вбудовані різноманітні завдання.
2. Плейкаст. Playcast- кращий у своєму роді сервіс, завдяки якому ви можете максимально точно і яскраво висловити свої емоції, подарувати щастя і усмішку вашим близьким. Адже коли мелодія кожною нотою друкується в серце, коли один погляд на зображення - ривком переносить тебе в світ емоцій, а приємні, хвилюючі слова западають в душу - це не щастя?
Робота з цим сервісом настільки проста, а задоволення неймовірне!
Ось моя робота "Мій рідний - Ніжин!"
3. Інтерактивний лист "Покоління ЕОМ" Що ж таке Інтерактивний робочий лист? Інтерактивний робочий лист - електронний робочий лист, створений вчителем для самостійної роботи учня. Метою роботи з листом є не запам'ятовування або повторення конкретного навчального матеріалу, а оволодіння новим способом дії. Таки листи призначені для самостійної роботи учнів на уроці чи вдома. 

Данне завдання виконане в сервісі Linoit
Сервіс Linoit являє собою інтернет - майданчик для організації спільної роботи з генерування ідей, здійснення обміну інформацією (зображення, документи, відео). Linoit може виконувати роль онлайн дошки, за допомогою якої створюються полотна або полотна (canvas), на які кріпляться листи стікери (stickies). Існує можливість не тільки розміщення зображень, відеофрагментів, документів різного формату, але й обмін ними. Це відбувається миттєво і чудово замінює пересилку через e-mail, Skype, mail - агента та ін. Тобто, при роботі в Linoit процес організований в одному web-просторі, забезпечений всім необхідним і не вимагає зайвих перемикань. Також існує можливість працювати над полотном, полотном (canvas) спільно, здійснюючи проектну діяльність, що вказує на соціальний характер ресурсу.




Опис роботи в цих сервісах, та нові свої здобутки викладу в блозі трохи згодом, як тільки закінчу роботу над тренінгами!!!...))))))

Немає коментарів:

Дописати коментар