пʼятницю, 6 листопада 2015 р.

Опановую нові цікаві сервіси!!))))

І знову ідемо на навчання...... Тобто, я як вчитель знову навчаюсь в рамках ІІІ Освітньої онлайн конференції Intel "Нові горизонти ІКТ для сталого розвитку та освіти". З 02.11 проходжу дистанційний курс "Візуалізація: зробимо урок яскравішим, цікавішим та доступнішим", який організувала творчий та креативний педагог м.Щостки Ірина Слуцька.
Коли працюєш в спільноті таких творчих і креативних людей, то волі-неволею "заражаєшься" від них..... І це чудово. 
В рамках дистанційного курсу ми вже опанували такі сервіси: 
  • сервіс для створення колажів createcollage.ru;
  • сервіс Loupe, який дозволяє створювати цікаві інтерактивні колажі з малюнків, що зберігаються на "хмарному" сервісі. Даний сервіс мені дуже сподобався і з'явились нові ідеї. Ось моя робота в цьому сервісі
  • сервіс thinglink.com. Дозволяє створювати інтерактивні малюнки. Я з цим сервісом вже була знайома, створювала інтерактивний плакат "Правила ТБ в кабінеті Інформатики", але цікаво було побачити невичерпний "кладезь" нових ідей. 
  • і ще один дуже цікавий і потрібний сервіс - це сервіс для створення інтерактивного відео ZAPTION. Цей сервіс дозволяє створити відео з питаннями для учнів. Дуже корисно в педагогічній діяльності!!!! 
Ось моя робота


Такі чудові сервіси вже опановані, а робота продовжується. Що далі???????

Немає коментарів:

Дописати коментар